Solig underbar dag!

Idag började jag min dag med att stiga upp innan Julian vaknade för att hinna duscha och fixa mig, sen väckte jag Julian & Taki och gick upp med välling...inte ville Julle ha välling så dääär tidigt, han ville bara gosa och busa, så det vart att byta blöja, ta på kläder och skynda iväg till tåget mot Haninge! Värmde om vällingen och så åt han på tåget.
Väckte upp de trötta föräldrarna som hade haft frikväll och nyttjat detta med en sen bio och lämnade tillbaka min gullfis.<3
Från Haninge direkt till båten som gick från Dramaten till till Hålludden och Artipelg, en 1,5 timmes resa i skärgården för att avnjuta en god lunch som sommaravslutning med jobbet. Kan säga att jag brände mig som vanligt på sjön!(bondbränna deluxe).
På land igen vid 16:30 och mötte upp Helena & Burre vid medis där vi träffade på Mia Hördell.
Gick götgatan framåt och landáde på ett ställe som jag glömt vad hette, sen till Skanskvarn där vi mötte upp Julia & Josan för middag!
 
En särdeles alldeles underbar solig härlig dag!
 
God Natt!