Katt & Hund

Go Kväll! Idag har det varit jobb som vanligt. Efter lunch lånade jag Eva's cykel och trampade iväg till St:Göran för Mammografi, skönt att få dem kollade lite då och då.
Efter jobbet gick jag och thyson genom gamla stan och till södra station. Slank in på en underbar butik på västerlånggatan som heter Edblad. Underbara smycken till bra priser, kika in på nätet så får ni se.
Köpte en superfin ring.
Tåget till Trånkish och så gick thyson och jag till Jossan. Fikade och snackade lite och så fick Thyson umgås lite med Puzzel som faktiskt är halvbror till Oliver.
Taki spelade golf på em och sen åkte han tillbaka till jobbet. Orkade inte laga mat så det blev kräm & mjölk.
En sista prommis med Thyson (som nog helst vill fortsätta sova i mitt knä) innan jag själv ska krypa ner under täcket.
Imorgon blir det tidning efter jobbet med jobbarkompisar i Vallentuna, ska bli kul:-)
Tjingeling