Cafe Opera

Idag gick det bra att gå till pendeltågstation med Thyson, inget regn och då travar han på fint!
Värre var det på lunchen då det började snöa när vi skulle gå ut, snöflingor stora som dassfat singlade ner och vi fick lov att gå kortast möjligaste tur, då vart han nöjd.
Ännu nöjdare blev han när Rikard gav honom Keso och Michelle lite bröd när vi kom in, det är inte bara genom mannens mage man vinner hans hjärta utan även hundens :-)

Är toknöjd med mitt fynd igår: Snygga stövlar för det det snuskigt billiga priset 99:-.
Att det bara fanns st: 36 kvar brydde jag mig inte om utan klämde med glädje in mina fötter.
Jaja. jag är som jag är jag vet det, men ingen annan måste lida av det iallafall.

Ikväll ska Helena och jag slå klackarna i taket på Cafe Opera, lovar att det kommer ngn ful bild under kvällen, antingen här eller på facebook!