Barnvakt åt två fem-månaders godingar!

God Morgon!

Ledig idag och fick sova till 09.00 trots en femmånaders valp i sängen!
Igår hämtade jag hemen liten Wilma som är 5 mån nästan en söt liten chihuahua tjej som ägs av David.
Jag gick ut stup i kvarten och hittils har vi bara misslyckats en gång med en liten fin bajskorv i köket, haha.
När vi vaknade så bar jag ut henne direclty och hon både kissade och bajsade så nu har hon fått mat och så blir det promenad om en stund när jag druckit mitt morgonkaffe!

Igår kväll så skickade vi iväg Don & Sofia på bio, tyckte de kan passa på när de har barnvakt som älskar att vara barnvakt och mer än gärna rår om prinsen. Taki och jag funderade på att kidnappa honom igår, fniss!

Iallafall så lyckades vi få i honom en halv portion banangröt med lite bus och skratt, han är så pass stor och tung så jag tror hans kropp behöver ngt stadigt i magen så då står han sig lite längre med mättnadskänsla(OBS: min egen lilla teori).Det verkar som om det är tänder på gång så att gnaga på enkall morot var kanon tyckte Julian!

Kul hade vi iallafall och mysfaktorn var hög med en som är född 25 juli och 16 augusti!!