2011 resume

Vad fort ett år går, eller hur?

När man tänker tillbaka på 2011 så har det både varit ups and down men det är väl iofs inget ovanligt.
Väljer nog hellre att skriva om mina ups.

Januari: Museibesök på östasiatiska museet och såg Kinas Terracottaarme och så yogade jag ganska mycket

Februari: Slutade röka i 81 dagar

Mars: Monicas 40-års fest

April: Var på teater med Helen 6 mimareoch 6 hästar superbra föreställning!

Maj: Vi  spelar golf i spanien, Julia har studentskiva och en härlig ridtur med Jenny

Juni: Julia tar studenten,jag vann förbundsgolfen, jag sprang mediaruset, kom 2:a på Rickard Näslund cup och vann en ny golfvagn, julia flyttar till egen lägenhet.

Juli: Här kommer en down, jag spräcker vadmuskeln:-(( Julian föds:-) Sommarauktionen i Bodarne, träffade min biologiska pappa, allsång på skansen med helena.

Augusti: Pride, bad och sol

September: Lena Ph show på cirkus,

Oktober: Trångsund Open, jag fyllde år:-)

November: Thailand!!

December: Jul!!