Wilma is in the house!!

Igår kom David till jobbet när jag slutade och lämnade Wilma för lite retreat i helgen både för David, Wilma och mig!
Gillar att ha hund i huset:-)

Vi var först till Julia i Sumpan igår efter jobbet och storhandlade till henne(jaa, hon betalde självklart själv).
Sen hem till Julia för att fylla kyl & frys för vidare färd till Trångsund.
Taki och gänget var på puben, men Julia och jag köpte med hem sushi och käkade.

Wilma ville inte riktigt gå på en runda på mossen men till slut när hon gick lös gick det bättte.
Både Taki och jag somnade i soffan, och jag vaknade kl:01:30 av golfreferatorn på tourens röst.
Upp och kissade Wilma sen kröp hon och jag tillbaka i värmen i soffan.
Vaknade 07:30 med migrän, var ut och kissade wilma tog en Ipren och somnade om till slut.

Sen kom Classemannen förbi och fikade och sen ut på prommis med Wilma som träffade två gulliga hundar varav en hade skor och full mundering med kläder, ägaren sa att han vägrar gå ut och bajsa när det är så här kallt om han inte får kläder på sig. Missade att fota detta tyvärr, superfin hund.

Längst ner en filmsnutt hur bråttom Wilma har att komma hem efter en kall prommis:-)

Tjingeling!