Hemmåt det bär, fast en omväg:-)

15:42 skulle tåget gå så Anna och jag stapplade iväg till Kungälvsmotet för att ta en buss in till centralstationen.
Tänkte att vi skule ta en kaffe på Starbuck´s men vilken bautakö det var där så det fick bli på expresso house.
Gick ut till tåget och så väntade vi och väntade, men till slut kunde man öppna dörrarna.
När tåget väl rullade så hade jag en liten föraning att det var något som inte stämde, hmm.
Jorå jag hade satt mig på tåget som stannar vid varje station och tar två timmar längre än X2000.
Inget att köpa ombord och jag var tvungen att flytta mig två ggr där min rumpa hade satt sig.
I-lands problem, jag vet men lite irriternde var det:-)

Alzheimer ligt eller vad ska man kalla det?
Jaja, nu är jag hemma igen iallafall och Taki var snäll och hämtade mig vid centralen.
Thyson var glad att se mig och slickade min hand hela vägen hem<3

Tackar Anna och Åsa för en kanonhelg och nu ska jag genast börja leta billga biljetter till Göteborg, I´ll be back soon:-)

God Night!