Egoboost & Golfträning idag!



Dagens egoboost fick jag idag av personalen på vårt medlemsregister, jag blev så himla glad och säger Tack alla ni som tycker att jag är bra och visar det på detta sätt, mycket innoativt som får mig att tänka på att man ska visa uppskattning mycket oftare än man gör!!
Så här skrev dom:

Vänligen ta del av denna synpunkt som gäller Marie Häggström.

Vi som vill uppmärksamma hur nöjda vi är med samarbete, service och hjälp är..(och så en massa namn)

 Några kommentarer ifrån oss:

 ”…  är hon inblandad ordnar sig det mesta snabbt och effektivt!”

”… alltid serviceminded…”

”Service i världsklass!”

”… bra service och hjälp från henne”

”… har bra kommunikation…”

”… ställer alltid upp och fixar och trixar. Kort och gott hon är en guld kollega.”

Efter dessa fina ord kommer jag att sväva på moln lääänge!
Tack alla fina kollegor :-)



Ikväll har vi varit i Jordbro och tränat golf. Gick OK tycker jag!
När vi skulle åka hem så hade några idioter gjort inbrott i ´Åke´s bil, bara smasmat rutan och tagit både portfölj och träningsväska, fy för ohederligt folk!
Efter det åkte vi till Sandra och lämnade tillbaka Thyson.(Snyft) Min lilla goding, jag saknar honom redan.