Invägning & magproblem...

Go eftermiddag!
Somande som en stock igår på soffan med magknip:-( Sov dock hela natten) men idag på morgonen var det dags för toalettspring....åååh vad drygt det är att vara sjuk men får vara glad att det inte kommer från båda håll.
Dagens föda: ett glas proviva och en kopp the. 
Julia kom i natt och sov över då hon varit i trångsund på fest, hoppas hon inte blivit smittad. Ibland är det en fördel att ha två toaletter.
 
Vi skulle träffats kl: 10.00 idag för invägning hos Ulrika men det gick ju inte så vi tog kort och skickade...och Vinnaren är: tadamm-tadamm-tadamm....ULRIKA!!
Stort Grattis!! Tvåa kom jag med en miss på 0,2 kg och taki hade 2,9 kg kvar så det får bli Taki som bjuder på trerättersmiddag :-)
 
Från soffan.....Tjingeling!
 
 
 
#1 - - Taki :

Själv tycker jag att vi alla är vinnare. Tittar vi i antal kg gick jag ner 11,5 kg det blir 10 % inte så tokigt. Självklart gratulerar jag vinnaren, men du klarade inte heller av ditt mål, så du får allt vara med och bjuda Ulrica på middan, så det så

#2 - - Ulrika:

Tycker vi har varit super duktiga allihop, jag hade aldrig kommit igång utan er draghjälp. Nu gäller det bara att hålla i träningen och kostvanorna. Stort tack till er båda.