GoKväll...

Idag hade jag glömt nycklarna hemma så jag fick gå till Josephine och hälsa på:-) Taki jobbade sent, men det gjorde ju inget. Vi hade lite fix & don att göra. Vi har fått ytterligare frågor till det tilltänkta programmet som vi sökt till så vi fyllde i det tillsammans och drack lite kaffe. Nancy & Puzzel (Jossans kissar) busade i klätterställningen när jag var där.
När jag kom hem senare så skottade Taki och jag lagade mat, det var ngn sorts LCHF flygande jakob  grej. Tyckte det vart sådär, men Taki gillade det:-)
 
Imorgon är jag ledig och ska till tandläkarn 08:15 (okristligt tidigt) och så ska jag färga håret kl:12.30. 
 
Måste säga att det faktiskt är fint ute med all snö. Ska väl försöka skotta fram bilen imorgon, får se hur det går:-)
 
GoNAtt!
 
 
 
#1 - - Linda:

Hur gick det med spela det ikväll?? Och vad är det för program då, nyfiken som jag vart nu då :)?