Blir omhändertagen...

Idag på eftermiddagen körde det ihop sig lite på jobbet, tillräckligt för att jag skulle deppa ihop och önska mig i ide för en dag eller två. Kände mig dödsirriterad och satte på julmusik i hörlurarna och förpuppade mig bäst jag kunde. Äntligen hemgång, ringde hem och förvarnade att jag var på ett uruselt humör! Gick en sväng i Farsta centrum och tröst-shoppade en klänning. Tog typ alla affärer och en timme och en massa provning med av & påklädning (fattar inte att jag utsätter mig för det när jag helst vill hem och dra täcket över huvudet) och hittade till slut ett fynd på Cubus för 149:- riksdaler. Är det något jag är bra på så är det att leta upp fynd! Ni lär få se imorgon för jag är av den typen som genast måste ha det på mig!
När jag sedan kom hem så hade min underbara Taki lagat mat och när jag efter maten som jag knappt åt så frågade han om jag ville ha kaffe och fotbad.. Såklart jag ville, så nu svävar mina fötter på moln och jag känner mig lite bättre till mods<3
Tack min goa älskling för att du tog hand om mig så bra idag!

Min första isstjärna som jag haft i den ala naturella frysen utomhus blev färdig då det var minusgrader ute idag. Formen fick jag av Josephine i julklapp förra året, häll i vatten, frys den och sen spola lite varmt vatten på en och ut kommer världens finaste stjärna som man kan ha värmeljus i ute.
Lite knäpp är jag nog som tänder ljus utomhus och sitter själv inne, men jag tänker att det
ska se hemtrevligt ut när någon går förbi ( knäppt, ja jag vet men sån är jag)

Tjingeling!

#1 - - Ingalill:

Fotmassage är ju bara helt underbart, jag nästan kände hur skönt de var när jag läste att Taki var så snäll och "gullade" lite med dig när humöret inte var det bästa. Hoppas livet är bättre idag, det brukar kännas som problemet är mindre efter en natts vila.

Svar: Livet är bättre idag :-)
Marieangel "Mediamorsan"