Läkarbesök & Juliabesök!

Idag har jag jobbat med undantag att jag var tvungen att gå en sväng till min underbara läkare på vårdcentralen. Han är den bästa läkare jag haft och han heter Magnus Sterner. Man kan prata om allt med honom utan att det känns konstigt. Nu var det väl inte därför jag gick dit för att prata, men nu är det så att mitt födelsmärke som jag opererat två ggr på armen inte helt vill läka. Det är stygn som ska försvinna själv men ända sedan i mars så har en bit av stygnet lixom ploppat upp genom huden på ett ställe och det har blivit ngn sorts infektion som nu eskalerat i att det spruckit på ett till ställe..... DRYYYGT!
Inte roligt igår kväll,det var rött, irriterat och kom en massa var ut.
Doktor Magnus skrev ut medicin som jag ska äta i tio dagar så om det inte hjälper med det så måste jag gå tillbaka till plastikkirurgen som gjorde det och skära upp och göra om...!
Verkar som om man fått sämre läkskött...hmmmpf!!
 
Solstrålen julia kom efter jobbet och ville ha hjälp med toningen av håret. Först lite bulgur, sallad och korvstroganoff sen i med toningen.
 
När jag var på IKEA iförrgår så köpte jag en solcellskaktus:-) Nu står den ståtlig och fin och lyser grönt på berget bredvid trappen.
 
Tjingeling!