Ersta sjukhus

Idag råkade jag visst missa min tid hos Hudläkaren där jag skulle kolla mina prickar. Var helt säker på att det var imorgon, men så var det inte så de var snälla och lät mig komma 13:15 idag.

Vi har ett cykelkort här på Hem & Hyra, så jag tog en SvD cykel och bikade iväg till Fjällgatan och kollade prickar. Hallelujamoment, inga fula prickar med dumma celler i.
Känns underbart.
På hemvägen var jag tvungen att ta ett kort på den fina utsikten:-)
Tjingeling!



#1 - - Linda:

Hejsan,



Jag får inte se några brev förräns jag vet om jag är en av dom 3 mammorna:P.



Du går in på http://badgeplz.com/ och sen scrollar du ner lite, finns två olika. Tryck på get my badge sen gör du den som du vill att den ska se ut. För att den ska passa i din sida så kan du gå in på stilmallar, scrolla ner till där det står side och kolla där det sstår width: siffran här är bredden på din sida.



Hör av dig igen om du ska ha hjälp=)



Kram