En riktig fixardag..

...tyvärr då inte hemma hos mig men vad gör man inte för sina barn?(Joo..allt förståss:-)
Mor och jag åkte till Julias lägenhet vid halvtvå för att vara där och ta emot Julias katt som hon köpt från katthemmet i telefonplan/hägersten. Julia själv landade på bromma vid 17.00 så vi tog emot katten (Clark) och han sprang in och gömde sig i duschen men han har gått och ätit nu iallafall.

Passade på att damma av Julias lägenhet medans vi väntade på henne, och slet ut en hel disktrasa;-)
Lennart, Monika och Hampus följde med till Julia så kunde de få skjuts hem med mig.

Wroooom, vidare till Jossan där Far och Jossan slet med att laga / byta ut persienner. Hugaligen vilket jobb det var att byta alla trådar och allt vad man nu gör, men nu kan hon iallafall se dagens ljus genom ett fönster.
Helt plötsligt var klockan halvåtta och vi höll på att hungra ihjäl så vi käkade på värdshuset.

Taki har spelat golf idag med grabbsen, och nu kollar han på golf på TV. Vi andra sitter i köket med tända ljus och fikar och kollar på TV.

Skönt med en ledig dag imorgon, då ska jag sova ut!!

En sak till, efter tre dygn med lillprinsen Julian så hör jag hur han jollrar och far omkring med läragåstolen...Ååhh vad jag saknar honom<3...blink** kom hit snart igen...blink*blink*

Tjingeling!!