Ingen blogglust :-( men TACK Lensway:-)

Jag har för tillfället ingen blogglust...vet faktiskt inte vart den tagit vägen?
Jag hoppas den återvänder snart iallafall.

Vad har hänt den här veckan so far då?
Joo:
Taki har vunnit en golftävling och kom hem med en jättefin blombukett som jag fick lov att sätta ut för jag började nysa som tusan.

Josephine´s katt har varit i slagsmål och fått ett sår som blivit en bautaböld påryggen. Detta resulterade i besök på bagarmossens djursjukhus i 3 timmar igår kväll. Punktering av böld och sen tratt och hemgång med smärtstillande och pencillin.

I tisdags var jag och Jossan & Julia och käkade på Kungshallen.

Har ju börjat på zumba :Zumba är ett träningsprogram baserat på dans och skapat av dansare och koreograf Alberto "Beto" Perez i Colombia under 1990-talet. Programmet kombinerar latinamerikansk musik och internationell musik med dans i ett försök att göra utövandet roligt. Zumbalektioner erbjuds genom licensierade instruktörer i mer än 60 000 fitnesscenter i 105 länder och har sju och en halv miljon deltagare.
Har Zumba´t både måndag och onsdag och tycker det är så kul!

Zelda har mest varit inne i blåsvädret och Oliver får inte gå ut än.
Såret ser fint ut och han slipper han sin pyjamas nu ;-)

Fick idag hem mina "Gratisglasögon" från Lensway :-) Det tackar vi för!!

Tjingeling!