Bloggtorka/update

God Morgon!
Har inte bloggat sen i fredags och har inte haft ngn större lust dels pga av att jag inte känt mig bra.
Har åkt på en smärre förkylning som eskalerat i ont i halsen så till den grad att jag var till doktorn häromdagen, men men BARA virus.
Önskar det hade varit en bakterie som ngt pencillin tagit kål på. Nog ältat om det nu.
Vad har hänt då?

Fredags:
Hjälpte Eva att fixa sin iphone så hon kan ladda ner appar och Börje fick sköta Thyson.

Lördags:
Var och handlade med Julia och på kvällen var det middag med Helena & Pelle och Bettan & Kalle, 2 hundar var oxå på plats...en schäfer(Burre), bernersenner(Drömma) och så lilla Thyson.
På Clas Ohlson slog jag till på en högtalare som jag ska ha i köket och det är bara att stoppa i iphonen på ovansidan så kan jag spela spotify hela dagen lång!

Söndag:
Halsontet slog till på allvar och feber vilket medförde soffläge.

Måndag:
Beställde tid hos farbror doktorn(som när jag kom dit tyckte att jag hade snyggt nagellack, vad ska man säga då..hmm tack) vilket visade sig bara vara virus. In på jobbet för att skicka lite filer hit och dit och betala lite
Lyckades oxå via telefon få igång en IPAD i grekland som Taki´´s mamma köpt till Ingvar(borde bli datakonsult)

Tisdag:
Fortfarande ont i halsen och hostar på nätterna men lyckades duscha både mig själv och Thyson så nu luktar vi som prinsar och prinsessor igen:-9

Onsdag:
Fortfarande ont i halsen men lite bättre i allmäntillståndet. Jobbar på hemmifrån. 

Tjingeling!
(dålig bildkvalite)