Mix de luxe

Senaste dygnet´s update!
Igår em hämtade jag "lillgrisen" alias Thyson<3<3<3
Tog ett (två) glas vin på snaps med Sandra och sen hem för att laga middag till Taki & Mig.
När Taki kom hade han med sig en jättefin blombukett.
Vi kollade på en film och sen ZzZzZ snark de luxe!
Upp klockan 07:00 för HAninge Triangeln och spel med Tina som resulterade i att om inte jag slig ner i en bunker så gjorde hon det!!
Thyson var med förståss :-)
Kul hade vi allafall trots bad playing och Haninge tog hem segern i år.
Hem för en dusch och snabbstädning innan Helen uppenbarade sig :-)
Snickelisnackade och gick en sväng med Thyson och sen bjöd Helen oss på middag på värdshuset:-)
Eftersom de är champions leauge ikväll så kollar Taki på de på värdshuset och jag gick hem till Thyson.
Imorgon har jag min match på haninge strand så hoppas väder gudarna är med mig!

Tjingeling!!