Tisdagsvideobloggen!

Tisdag och dags för videoblogg!
Missade tandläkaren idag....skiit, tog tunnelbanan från centralen till skogskyrkogården där jag hade bilen och så var jag ute i tid för att hinna, men nädå..elfel i tunnelbanan och inget farstatåg kom, till sist kom det men sen stannade det i slussen pga av dörrfel vilket gjorde att jag ringde tandläkaren och sa att jag kommer 15 min för sent.
Jaha, då fick jag inte komma...Åååh blir aldrig klar med den här tandhistorien, ny tid 14 april iallafall.

Tränat yoga två dagar i rad och kroppen känns mjuk och fin inför golfresan till spanien på fredag :-)











 
#1 - - angeliki manoula:

Lilla Zelda vad fin hon är.

Trevligt resa ha det sä bra i spanien.

Kram Mamma Temeni

#2 - - Lina - Djurvän o blivande bonde.:

Vilka fina missar! (:

Har själv 4 stycken! (: