Tips på hudkräm och nya sköna boots!

God Kväll!

Två positiva och två negativa nyheter/händelser idag..om man nu kan kalla detta för nyheter;-)
Jobbat som vanligt men hade både tandläkar och läkarbesök så det vart ingen tid till att träna idag.
Ska bränna av ett yogapass strax här hemma istället.

OK är ni beredda?

Negativ nyhet nr:1

Var hos tandläkaren och undersökte tänderna efter att ha slarvat med detta då jag har tandläkarskräck:-(
Gissa hur många hål jag hade???
Tre hål..jag bara dör....kommer kosta 1 100:- per styck att lag,sen ska jag till tandhygenisten på det och så drog jag ut en tand för två veckor sen...G R A T T I S Marie!!!!
Inget man dör av men tråkiga pengar!


Negativ nyhet nr:2

Jag smockade i mig en Mac Feast på hemvägen.....ingen katastrof men man kunde ju äta lite bättre!

Positiv nyhet nr:1
Jag har hittat en hudlotion som jag kan rekommendera på ÖB.
Luktar gott och kostar bara 15:-
Prova får ni se.

Positiv nyhet nr:2
Hittade ett par boots på rea...har kostat 499:- nu 299:- och jättesköna!
Tufft till ett par slita jeans och med kavaj till!

That it folks!

Tjingeling!