Lite blandat kompott!

Jobbat, tränat och handlat...check!
Lite trött idag, har gäspat säkert 100 ggr. 02:30 väckte zelda mig och jamade och ville ha sällskap ner i köket.
Ny opererad som hon är var det bara att ställa upp.
Superbra att jag fick låna den blå "dressen" av Annika :-)
Nu slipper hon tratten och kan äta lite lättare. Narkosen eller operationen har fått henne att tro att hon måste passa och ta hand om Oliver igen(hon som bara fräst åt honom i flera månader?)
Nu blir Oliver heltvättad och ropad på stup i minuten, plus att när han gick på katttoan så gick hon efter och försökte lyfta honom därifrån i nacken...helskumt!
Zelda vill ha sällskap hela tiden och ropar annars tills vi kommer.

Taki lagade god köttfärslimpa idag med grönsaker bredvid, blev gott!
Adam över på golfputtning och Julia budar på tradera.
Jag...jag fotar & bloggar jag ;-)

Tjingeling!










#1 - - Linda:

Mja var lite smink med mest typ massa duschkrämer, tandkrämer,te,hårprodukter etc.. Fast köpte nytt smink igår på tjejkvällen, man fick passa på för det var 20% :P. Visar imorgon, påminn mig ha ah

#2 - - Ida:

Maten ser mumsig ut :D

#3 - - ella:

skönt hon slipper tratten nu=)kul ni ska åka iväg ha en fin torsdag=)