7 Dagar som rökfri nu!

Idag är det 7:e dagen som jag är rökfri.
Måste säga att det gått bättre än jag trott och kan man vara rökfri en vecka så kan man flera veckor så det så!

Idag har vi ätit spagetti med ngn sorts sås av bacon och fläsk, var gott!
Oliver har oxå för 1:a gången tagit sig ut själv så nu springer han ut och in och är skitmallig!

En person i min omgivning har hastigt och oväntat gått bort och mina tankar är hos de anhöriga.
Det gör att jag tänker på att livet är skört och att man inte kan lita på livet.
Det gör mig ledsen att den personen inte fick leva till ålderdomen kom, och se sina barn växa upp.
Livet kan kännas orättvist ibland men det finns en plan för alla och visst är planen påverkbar, men det är många små val i livet som gör att man kommer in på små olika stigar och kringelikrokar.
Vi ses i Nagiala....