Sista natten i Jossan´s 1:a med kissarna....

Ååh vad det har varit skönt att bo här i två veckor, nästan för skönt att inte ha några krav, måsten och ett stort hus att sköta om.
Kissarna har skött sig men saknar mina små kissar därhemma...har dock varit hem lite då och då så jag har haft full koll på läget!
Fix och Don för Julia´s student på fredag, mor & far kommer imorgon eller på torsdag.

Har varit hemma och städat idag och pratade då med både Jossan & Julia som knappt vill komma hem för de har verkligen varit i paradiset säger dom:-)

Hoppas att själv kunna åka dit inom en snar framtid..skulle vara lovely!

Städat Jossans lägenhet ikväll och handlat lite så nu är det bara för tjejerna att komma hem!

Imorgon blir det att springa Mediaruset i Lilljansskogen på eftermiddagen i Hem & Hyra´s namn.
3,7 km är det och jag hoppas att iallafall inte springa saktare än förra året (22 min) har dock inte springtränat speciellt, bara nga ggr men jag har ju tränat flitigt så jag ska nog klara det!

Hoppas få låna min lilla älskling Thyson torsdag till söndag...längtar ihjäl mig efter honom<3<3<3

Tjingeling i sommarvärmen som enligt TV4 ska hålla i sig till söndag iallafall!!

#1 - - Linda:

Jasså?? Jag fick att dom hade problem med sms/mms tjänsten och väntade på svar ifrånd eras leverantör... Nu har alla dom jag mms in under helgen kommit in idag ha ha