Jätte trevlig kväll!

Dagen bestod av fotvård, noppa ögonbryn, måla tå och fot naglar, sola och fixa dona lite!
Dag:3 som denna dag var av solning på altan så börjar jag bli lätt rastlös..!
Afterworken/semesterworken tog vi hemma hos Bettan & Janne, mysandes på deras nya altan!

Sen blev vi lite hungriga och bestämde oss för att gå på Oasen och käka.
Bussen skule precis komma så de andra gick och jag med min vad haltade till bussen,MEN innan bussen kom så kom det en motorcykel och stannade, och vem var inte det? Joo Kalle mannen så jag fick skjuts till Oasen!
Käkade, träffade Sigge och Lena och Bengt och Ruth(gamla granner)så vi vart kvar en stund!

Sen kom Johan och skulle lämna nycklar till Taki på en MC och då fick jag skjuts hem...sicken tur man har ibland!!
Har inte åkt motorcykel på länge (läs flera år) så det var sjukt mysigt!
Tack alla för en trevlig kväll!





#1 - - ella:

ååh va kul åka !!!skulle haft en egen hehe=)ha en fin lördag