Auktion i Bodarne i Gagnef!!

Idag var jag och Jossan först på en loppis som var på Övermo Bystuga...där fyndade jag ett soffbord till Julia(svart) 50:- en jättefin tavla 5:- och en toastmaskin för 10:- och en salladsskål i glas för 20:-..snacka om fynd!
Don & Sofia lånade min bil idag för Don skulle till ögondoktorn i Borlänge så Helen kom och hämtade oss i Leksand och så Wrroooam iväg till Bodarne...eller vad det nu hette!
Vi kom dit ca: halvett och åkte därifrån halvåtta...fyndat har vi alla deluxe.
Speciellt nöjd är jag med min "Munkstol" för endast 170:-!!
Min farfar hade en lika dan så jag kände bara att den skulle jag ha, den är trekantig och verkligen snidad!
Ett höganäskrus och en pidestal fick också föla med hem för 63:-

Auktionsförättarna var så roliga så det var som att vara på en stand up show ibland:-)

Träffade på Lenas Mamma & Pappa...Knutte och kerstin och så var Helens syrra där (Ingela) och Helens svägerska Helena! Kul att se lite folk man inte sett på lääänge!


Väl tillbaka i Leksand var vi så hungriga så vi åkte till Bosporen och käkade pizza!
Tack Jossan & Helen för en skitrolig dag!