Utekväll med Helen!

Varit borta från hemmet i 21 timmar och haft som en liten minisemester med övernattning hos Helen. Inte så ofta man sover över hos en kompis och det är underskattat måste jag säga. Dels har man sällskap hem efter en runda på stan och så får man prata och tv-mysa på morgonen. Detta kommer defenitivt att göras om!

Började med att Helen hämtade mig efter sin ridning i Tungelsta och vi åkte hem till helen för en Gin & Tonic medans Helen duschade av sig hästdoften.

Tog några "Stinadawbroskihoppkort" innan vi gick ut...hihi!

Vi åkte sedan in till Engelen för att käka, helt plötsligt var vi inte superhungriga så vi bestämde oss för att ta en liten sallad på tunna oxfileskivor, sparris och lite annat, servitrisen varnade oss för att den inte var jättestor så när den kom in tittade vi på varandra och..hmm hon hade visst rätt...iallafall var den supergod.

Sedan hängde vi mest vid baren och hade tur att Amore jobbade, superkul att träffa honom, har ju varit på Engelen av och till i nästan 30 år!!!Herregud vad tiden går.
Mycket bra prat under kvällen och mycket skratt, precis vad jag behövde.

Hem med tunnelbanan och och så sov jag över hos Helen.
Vaknade av att hennes fåglar kvittrade vid kvart i tio. Vi var hungriga efter den sparsamma middagen igår så vi rostade bröd, stekte falukorv och ägg och hade en mysig frukost!

Nu är jag hemma och har förflyttat min rumpa från Helens´s soffa till min ;-)

TACK för härliga 21 timmar