Sjukling & Fläskpannkaka!

Takimou är sjuk (influensan) och ni vet ju hur killar är...Åååh så sjuka dom är men man får hålla god min och pyssla om, klappa på magen, hämta alvedon och saft, coccilana för hostan och göra sitt bästa.
Är så glad att jag tog influenssprutan eftersom både Josephine och Taki fått det!

Har tränat styrekträning idag på gymmet all by my self. Tommy hade knäbesvär och Eva lunchdejt!

Haft utvecklingsamtal med min chef oxå och det gick bra!
Min chef Susanna är den bästa chef jag någonsin haft och det talade jag om fast det vet hon men det kan man aldrig höra för många ggr ;-)

Inatt sov jag bra och kände mig utvilad på morgonen även om jag just nu har grymt svårt att komma upp!

Tycker den här veckan gått kanonsnabbt och det är redan fredag imorgon...wiiie!

Tjingeling!