S J U K!

Fick gå hem igår från jobbet vid två tiden....kände mig lite så där konstig på morgonen och var lite hurven..trots detta bestämde jag mig för att yoga på lunchen (puckat..jag vet).Kände mig så svag och orkade inte alls göra det jag brukar..! Tillbaka till jobbet och skulle äta min lunch men fick bara ner några tuggor så det vara lika bra att åka hem. Höll på att frysa ihjäl på hemvägen och väl hemma tog jag vårt dubbeltäcke och kurade ihop mig i soffan.

Sovit av och till sedan dess när huvudvärken har tillåtit det, hjälper inte med ipren helt tyvärr.
Har druckit ur en liter nyponsoppa så om det är ngn som ska handla så kom gärna förbi mig med en liter till...det enda jag kan äta just nu!

Snörvliga Tjingeling utan en bild på liket.

  
#1 - - Irene:

Huva då, inge kul :-(



"Kryapådigkram" från mig