Massage & Idun!!

Kallt har det blivit igen och det betyder is på rutan på insidan av bilen (har inte köpt en torrboll än karin).
I-lands problem...jag vet!
Eva, jag och Tommy tränade styreträning idag och sen efter jobbet lite handling, pratade med mor som hade besök av Ambjörn´s och så gjorde jag plättar.
Har gjort ny risalamalta och kokat ny saftsås...jag är såå sugen på risalamalta hela tiden!

Bäddat rent i sängen så man bara kan kasta sig ner i den så fort Spiran & Svärdet är slut.
(tog ett tag pga Oliver som ska kuta runt både under och över lakanet och åka kana ner på golvet i full fart)
Idun och jag kollade lite på hennes blogg...och Taki fick massage av Julia.

Fredag imorgon...vad fort det har gått i veckan!

Tjingeling!





#1 - - ella:

ja veckorna går fort nu.köpt skor från nelly bara 79kr=)tror ja ska ta ut dom idag lr morn nyss klivit upp här ha en fin dag=)gott med risalamalta