Fredag :-)

Jag bara älskar fredagar....sluta lite tidigare och så är det helg!
Åkte hem och handlade direkt, sen till puben och träffade alla vänner en kort stund för att åka hem och göra lite middag.
Gjorde råstekt potatis med mozzarellaköttfärsbiffar och så en god sallad till!
Mycket mumigt var det.
Bara jag och Julia och Taki som åt. Adam hade gjort egen mat lite tidigare.
Hjälpte Julia att fixa håret och så kom Rickard och Rickard´s brorsa´s tjej för att hämta Julia..hon var inte färdig så vi kollade på Let´s Dance en stund.
Mycket trevlig tjej måste jag säga...Kram till dig ;-)

Imorgon ska Taki följa med till mitt gym och träna BUDDYBLAST..skitkul tycker jag, man jobbar i par med sin egen och motståndarens muskelstyra, vi är ju lite ojämna där så ..Jag kommer berätta imorgon hur det gick :-)

Tjingeling!