1:a arbetsdagen 2011.

Då har man jobbat sin första arbetsdag på året 2011.
Känns bra trots allt. Eva och jag yogade och Tommy körde sitt eget program. Nu kör vi stenhårt fram till sommaren :-)
Förr tyckte jag att när man tränat 2 ggr så var det kanon och nu har detta utökats till 4 ggr. Lyckas jag 5 ggr så är jag totaly nöjd!

Kom hem och det var bara jag och taki som käkade.Det blev spagetti & köttfärssås.
Ska svepa av hemmet med dammsugaren (eventuellt...hmm) innan jag sjunker ner i soffan och kollar på vad som bjuds ikväll.

Skulle verkligen vilja ha lite nya gymkläder och dessa från Victoria Secrets kan den som vill köpa till mig ;-)

Tjingeling!





#1 - - ella:

vill ha motivation..jag med!hm nä måste börja;)fina kläder!

#2 - - Marieangel.blogg.se:

Man får det när man börjar och till slut blir det som ett gift.prova får du se :-)

#3 - - ella:

ja precis=)måste bara ge mig en spark i baken;)