Lite lördagsshopping!

Vaknade halvnio idag (för tidigt) men det var bara att gå upp!
Kaffe, morgontv och lite datakollande i all sköns ro är inte fel det heller!
Åt frukost med far och sen kom mor ner.

Vi kollade på skidtävlingen lite och sen stack mor och jag till farsta för lite shopping!
Jag köpte en fin rosa väska...*melikeit* och så fick jag ett par chinos av mor och till det köpte jag en jeansskjorta.
Mor shoppade loss på en fin vit kofta och en röd väska!

På hemvägen for vi förbi Jossan och Julia och sa hej!
Nu har jag precis satt på en porterstek som står och puttrar på spisen :-)

(Far svepte av med dammsugaren när vi var borta under soffan..mycket behövligt ....och där hittade han en massa grejer...alla små oliver´s kattleksaker och hör och häpna...en julklapp...haha..God jul Adam önskar Julia stod det:-) )

Tjingeling!