Fredag!

Fredagen bestod av jobb, yoga och afterwork!
Julia kom och jobbade lite hos mig sedan skulle jag träffa Helen och vi skulle käka på Blekholmen´s rest och bar.
Dom har ät för två betala för en med riktigt bra priser, skön stämning och trevliga servitriser.
Vad sägs om Mozzarellastick för 2 för 79:- och fläskfile medpommefritt och beasås för 129:- för två.
Vinet kostade 39:- glaset.

Jag frågade Julia om hon ville hänga på men det ville hon inte och hon var kvar på mitt jobb efter att jag åkt. 20 minuter senare så ångrar hon sig och vill hänga på :-)

Klockan 21.00 öppnade baren där uppe så vi förflyttade oss dit för att vänta in några kompisar som julia skulle träffa så hon slapp vänta där själv. Intressant att göra studiebesök på ett 18-års ställe. Helen och jag kände oss som morsor på stan...haha!

Till slut kom kompisarna och vi hälsade artigt och så sa jag:
-Tycker du det är konstigt att jag är här med julia till hennes kompisar?
-Nää sa dom.
-Då sa jag: Skulle du vara här med din mamma?
-Nää... sa hon och skrattade.
-Precis sa jag.

Jag är så glad att Julia och jag har så bra kontakt att hon inte skämms för mig eller tycker att det är  pinsamt att vara med mig.
Det var jag mera som tyckte det var pinsamt när en gammal klasskompis i hennes grundskola dök upp så jag tvingade julia att gå och förklara varför vi var där..;-)

Bilder från dag/kväll kommer här!
Tjingeling!