Besök!

Idag har Taki inlett golfträningen för säsong 2012, tyckte precis att säsong 2011 var slut men de verkar gå i varandra på något konstigt sätt.
Kom iallafall hem och Taki hade käkat redan och jag satte mig att äta och sen kom sköna Helena på fika med Burre.
Hon levererade också min nya chabychic-tavla/lampa men vi måste köpa någon upphängningsanordning till den så jag visar den när vi fått upp den på väggen!
Ont som sjutton har jag i tänderna också efter att ha varit och gjort rent hos tandhygenisten idag, andra halvan av munnen sker imorgon efter jobbet och efter det får jag väl leva på soppa.
Fikade med Julia på lunchen och det som jag kunde äta var en lussebulle doppad i en latte(skitbra lunch va).
Sofia, Don och lillprinsen är i Högdalen på besök hos kompisar.
Nu stundar en promenad med lille grizen Thyson<3
Tjingeling