Pride & Schlagerkväll!

Go Kväll!
Idag har det inte varit tid för ngt bloggande...dels för att jag vaknade kl:12.00(hjääälp) och när jag vaknade käkade jag frukost och sen ut med lille Thyson!

Gick förbi Anita & Roffe och tänkte att jag skulle kolla hur deras Trixie(schäfer) och Thyson gick ihop med tanke på kräftskivan imorgon...men det gick såå bra så!

Anita bjöd på ett glas rose i värmen och vi satt och snackade lite!
Sen hem, Taki hade just kommit hemfrån jobbet så han gjorde en urgod frozen mojitho som avnjöts i solen!
Burre(en schäfer) och Pelle kom förbi och sen kom Jossan. Efter en stund kom oxå Bettan & Janne.

Vi promenerade till centrum och så käkade vi på värdshuset på uteserveringen.

Kvällen igår var Helena och jag och Markus och Micke på Pride och schlagerkvällen! Såå himla kul hade vi och vi sjöng med som tusan till diverse schlagerlåtar, jag freakade loss till "Picadilly Cirkus" med Pernilla Wahlgren som jag bara älskar!
Vi var 14 000 människor som sjöng!
Vi hann få både en SL tatuering och en Hyresgästförenings tauering :-)

Imorgon är det kräftskiva och nu får jag vila till dess ;-)