Studentmiddag!

Hemma efter Julia´s studentmidag!
Den började kl:19.00 och sämre service har vi väl aldrig varit med om.
Vi satt Julia, Jossan, Jag, Taki, Lennart, Tessan & Janita plus två till från hennes klass vid samma bord och först fick vi förrätten men inget vin, sen kom potaisgratäng och sås och 45 min senare köttet...hallå personalen hur varmt tror ni det var?
Efter gnäll och efterskickning av kökschefen fick vi tre flaskor vin i kompensation iallafall...fattiga studenter som de är så var ju det bra iallafall.

Julia, Janita & Tessan var utklädda till Kizz...och Jossan till Lady Gaga...så bra alltså!!
Vi "äldre" gick hem när de skulle åka Limosine en timme och personalen dukade bort borden.
Alla i klassen fick utmärkelse och vad tror ni Julia fick??? Klassens dvärg..haha med sina 1.55 över havet så är hon minst i klassen....jag skyller på Norrlandsgenerna ;-)

Tjingeling!








 
#1 - - ella:

hihi gulligt vara kort.jag e bara 157 ..

fräna bilder på dom=)

ha en härlig helg

#2 - - ella:

ok=)m mina föräldrar va 167,168 så ej så långa hehe=)syster är 161,så jag blev minst..

ha en fin dag,snart klar med tvätt.sol men blåser massor här i rättvik i dag