Hårstyling party hos Helena!

Ikväll kom jag hem ca:18:15..tänkte att nu har jag iallfall en halvtimme på mig att käka och sen till helena på hårstylingparty.

Kom hem och då skulle Pelle komma och käka middag, vi sitter och käkar då Pelle helt plötsligt söger att:
-Marie...jag tror det börjar halvsju?
-Näää nu skojar du säger jag.
-Joo jag tror det säger Pelle.

Fort upp med iphonen och kollade facebook meddelandet...jajamensan...halvsju börjar det och jag sitter med en tallrik mat framför mig och klockan är halvsju.
Något stressad kastar jag i mig maten och cyklar sen iväg till Helena.
Jag verkligen HATAR att komma försent!

Trevligt var det iallafall :-)
En tjej som är frisör & stylist var där och gav goda råd och stylade Helena.

Jaaaa...det blev på rekommendation ett schampoo, balsam, sex spec hårrullningsgrejer och saltvattenspray för volym i hårbotten och så en kapsel/kur för håret!

Soffpotatisarna...jaa dom kommer sist på bild:-)

God Natt


Brun slinga att piffa upp håret med:-)




#1 - - ella:

fina bilder på er=)ha en bra dag,ja synd vintern ska vara så lååång..=)