Dagens middag!

Började regna preciiis när man skulle åka hem, ett sånt där fint regn med tunna små droppar så det nästan inte känns.

Idag har jag migrerat nästan hela dagen..(till vår nya webb på jobbet) kul att se den sakta men säkert fyllas på med artiklar, krönikor osv.

Handlade lite på vägen hem för igår tog jag fram ett torskpaket ur frysen såidag vart det fisk!

Stekte champinjoner och purjlök, la det runt fisken i ugnsformen och så på med tomater och dill (från leksand). Såsen är en (fuskigt..jag veeet) pulversås som heter Citron & Vitt vin sås..finns säkert på din ICA nära dig. 
I slutet la jag på lite förvällda sparrisar...Mumsigt vart det och serverades med matvete.

Taki har börjat med operation "avfrosta kylen" måste vara något fel på den kolla vilken iskocka I N N E i kylskåpet.

Sen har toan pajat nere...vi lyckas inte få dit en grej som ser ut som en smaljärntrådsom ska sitta i ett hål i tanken...så är ngn proffs på toaletter så får ni gärna komma förbi..jag bjuder på kaffe & bulle :-)

Tjingeling!





#1 - - Lena:

Den fiskerätten måste jag prova.