Blodgivare..

Idag har jag gett blod till forskningen inom muskelsjukdomen MS. Jag har oxå anmält mig som blodgivare igen, var det förut men har inte gett på många år nu!
Om du vill bli blodgivare så är det bara att gå in på denna länk (tryck, tryck)
Skitenkelt att anmäla sig!

Låt dina fingertoppar spela just den melodin på tangentbordet, imorgon kan det vara DU som behöver blod.
Det är brist på blod alltid i Sverige och det blod man lämnar håller vara ca: 5 veckor så det behövs hela tiden nytt!

Julia var barnvakt och hämtade Hampus (sin lillebror) och Idun, Hampus och Julia var här så fick Hampus gulla lite med lillkissen.

Till middag vart det plättar, det var längesen kan jag säga, men gott var det!

Nu blire IDOL och jag hejar som vanligt på Alice Hagenbrandt.

Tjingeling!



#1 - - Maria:

Hej kollar om dom vill ha mitt blod meee!!Maria

#2 - - Anonym:

Hej kollar om dom vill ha mitt blod meee!!Maria