Update...

Var hemma igår och snälla Jossan kom och peppade upp mig lite och vi käkade tacos och kollade på IDOL.
Lite chockad av att Linda åkte ut..jag trodde Geir faktiskt men det tyckte inte de som röstade. Saknade Alice, det känns inte lika kul när ens favorit har åkt ut :-(

Om nga timmar kommer Taki hem från Turkiet, de verkar ha haft det riktigt bra och fint väder.

Linda som har en blogg som ni kan kolla på här:Sweetkay brukar ibland klaga på bananflugor:-) Iallafall har jag botemedlet för det nu linda..kolla nedan:

Tog lite kort när Oliver slickar upp pizzarester från i fredags och lite mammamys!!

Tjingeling!





#1 - - ella:

skönt me vinter slipper man flugorna;)men bra tipps.söta katterna är=)

#2 - - Linda:

HAha jag vet har sett det där medlet faktiskt men jag tror att det är typ lika som man blandar hemma :P