Tavla & Pärlparty & God Mat


Idag har jag varit på garantiutlottning på jobbet på konstlotteriet. Om man inte har vunnit något på tre år så på lotteriet så är man garanterad en tavla.
Jag tycker tavlan på minner mig om när Taki & jag dansar, vad tycker ni?
Idag var det min och tre andra´s tur.
Jag fick den som jag ville ha så jag är supernöjd.

God mat var det oxå, skogssvampsoppa med goda bröd och ostar till och så en ostpaj. Till efterätt vart det chokladpudding..M U M S!

Tur att man tränat idag iallafall så är det dåliga samvetet av att svulla inte liiika stort :-)

Direkt därifrån till nästa svullfest..På pärlparty till Eva och där var det halsband och armband i långa rader :-)

Köpte lite grejer och en ny kameraväska..halleluja...det behövdes kan jag säga.Den var så trasig så jag skämdes när jag tog upp den ur väskan!

Nu strax sova och försöka komma över att det inte finns någon mjölk i kylskåpet vilket i sin tur betyder inget kaffe imorgon bitti...buhuu!


Tjingeling!










 
#1 - - Ann-sofi:

Åh vad kul med pärlparty. Där kunde jag nog ha frossat :-). Kramis