Noll energi i kroppen...

Idag har det lite kämpigt...gick hem tidigare från jobbet för jag kände mig inte alls bra.
Fryser och är otroligt trött i kroppen, fattar inte att jag orkade träna idag, men det kanske var det somsatt igång det?

Kom hem och la mig i soffan, stängde av mobilen och drog en filt över huvudet och sov i tre timmar, vaknade och är fortfarande trött.

Sitter här i soffan och bara slötittar på TV och Smirnoff ligger på min högra sida, och Zelda och Oliver på den vänstra...det är mysigt det!
Julia har jobbat idag på ICA Maxi..superbra att hon fått det jobbet!

Taki har badat i havet idag och de verkar ha superväder därnere i Turkiet.
Längtar till Thailand och hoppas att vi kommer ha råd att åka dit i vinter, eller till Indien eller ngt annat härligt land.

Dessvärre är Rizla/Frasse/Flosen ute på äventyr så har ni sett till honom så hojta till.

Tjingeling