Lost i space

Energin har för tillfälligt tagit helt slut och det som finns lägger jag på mitt jobb.
Önskar att att man kunde gå till Apoteket och säga till expediten:
4 deciliter energi tack, och så lite alvedon...vore inte det bra?
Ha ett party hemma och göra som svenska hollywoodfruar och bjuda in på Botox party, ta en flyglektion, köpa de dyraste skorna som bara finns och så åka på semster när man vill..hur låter det tycker ni?
Gå in på NK och peka på det och det och det och sen säga Hemkörning tack...och sen svischa ut på Hamngatan

Nää dags att sluta kvällsdrömma och göra det som måste göras och lönen har ju singlat in på kontot idag för att sedan  avnjutas till att strös ut på diverse räkningar.

Tycker ni jag klagar ?? Nää jag bara kvällsdrömmer lite...allt är påhittat förutom energin och räkningarna förståss.

Jag gillar inte om kyla utan nu skulle jag vilja gå i ide och vakna upp igen april 2010...kan man ordna det?

Fundera på de ni..