Dag: 7 Min bästa vän i "30 days med MarieAngel"

Gokväll i stugorna...fryser ni? Verkligen skitkallt ute.
Just nu är det- 9 här i trångsund kl: 19:48.

Har jobbat och tränat idag. Det blev Yoga och det var superskönt efteråt!

"MIN BÄSTA VÄN"

Idag ska jag skriva om min bästa vän och det är ett svårt ämne att skriva om då man har vänner på olika plan.
Taki och mina barn är mina bästa vänner som jag kan pratat om allt med.

Om jag behöver råd i mitt liv som gäller man, barn osv så har jag flera att prata med.Ni vet nog vilka ni är era små godingar!!

Sen är man ju alltid barn till sin mor & far hur gammal man än blir så jag ringer dom om jag känner mig nere eller uppåt oxå för den delen.

En riktigt god vän ska både kunna lyssna på mig och jag ska kunna lyssna på vännen. Man ska kunna ringa när som helst och om man inte ringer på en vecka/månad så ska det inte bli en fnurra på tråden för de.

Sen har jag många jobbvänner som är superduperbra tycker jag :-)

Har haft några riktigt goda vänner i mitt liv och saknar att jag inte har det längre...men vänner kommer och går och det är väl bara att gilla läget!

Tjingeling och glöm inte långkalsongerna!







#1 - - ella:

vänner behöver man=) 17-i morse här uuush=)