Dag : 5 "Vad är KÄRLEK?" 30 Days med MarieAngel

Vad är kärlek för mig?
Kärlek kan vara massor för mig tillexempel i ett förhållande  är kärlek att älska någon, lita på den personen och känna att man älskad tillbaka. Känna respekt för varandra och hjälpa varandra.

Kärlek kan vara villkorslös som den är till sina barn, man älskar dem vad de än tar för sig i livet.Och den kärleken är nog den enda som varar livet ut.
Till föräldrar varar den oxå livslångt(kanske inte för alla men för de flesta)

Kärlek kan vara på både på gott & ont...man kan vara halsöverhuvud förälskad och man kan vara olyckligt kär så kärleken kan också vara jobbig.

En annan kärlek kan vara till sina husdjur som möter en i dörren och struntar i vilket humör man är på.

Man kan säga oxå att kärlek är nästan omöjlig att beskriva och skiftar från person till person.
Kärlek för mig att känna mig Trygg & Älskad.

Jag har säkert glömt något viktigt men så här känner jag just nu!

Tjingeling!