Japanska körsbärsträden & Leksand

Nu är vi som sagt i Leksand och jag meddela att alla över 45 är vakna och alla under 45 sover. Undrar var den magiska gränsen går för att sova lääääänge på morgonon.
För mig kom den för ett par år sedan...bra på ett vis trist på ett annat då det kan vara bra att kunna sova länge OM man varit uppe länge och jaaa...ni fattar!

På väg till jobbet igår morse så tog jag kort med min vanliga kamera(inte mobilen) på de japanska körsträden i Kungsträdgården och ni måste bara få se hur fina de är.

Idag lyser solen här och jag hoppas att det håller i sig hela dagen!
Skulle behöva städa bilen invändigt och utvändigt med för den delen!

Vi kunde inte bestämma oss för vad vi ska göra idag på dagen så vi får se om det blir badhus...rättviks marknad eller gå på noret!

Det som JAG vet iallafall är att jag ska vara hemma hos Brita klockan 18:30 för sedan bär det av till Tällberg och en reunion med klasskompisar sedan vi gick ut 9:an!

Vi höres och synes:-)