Fredag och middag på puben!!

Jaha..då vart det fredag igen!
Jag gick på hemvägen och köpte en till gardin för det behövdes en till helt enkelt!
För den som kommer hit så berättar jag ;-)

Sen hem och lämnade bilen...hämtade cykeln och tog med en flaska vi och cyklade hem till Jossan där Julia var oxå.
Taki, Kicki och Ingvar var i farsta sedan tidigare så jag ringde dem när jag kom till Jossan och så kom de dit och tog ett glas vi innan vi skulle äta middag på puben.
Blev tyvärr inta alla barn för Adam hade varit hos tandläkarn och kunde inte käka och Don & Sofia skulle inte med.
Julia & Josephine var med iallafall ;-)
Adam och Gabbe kom förbi och hade två mstora väskor med sig, det visade sog att de skulle hem till Jossan med hela ljudgrejerna färde skulle spela in något.
Blir spännade att se resultatet!

När vi kom hem kom det en bil tuatande efter oss och vem var det..Joo Christer som var ute och övningskörde med Jenny!
Vi mötte Sofia och Don precis när vi kom och jag tvingade dem att ställa upppå ett kort..hihi!

Jaaa..så här kommer bilder på det då!!

Tjingeling!!