Damgolf på Haninge Strand ikväll.

Varje tisdag är det reserverat för damer på klubben mellan 17:30 och 18:30. I år har jag tänkt att vara med på tisdagarna.
Kul att spela bara tjejer ibland.
Vi gick bara 9 hål det räcker så här på kvällen , men det är bra att man får spela lite mera kontenuerligt!

På golfbanan ser man faktiskt mycket djur...idag såg vi en hare, hästar och en sothöna...och så hörde vi en tjäder/ejder?
Det var lite kul för jag gick några meter ifrån Birgitta och Raili och så tyckte jag att dom sa...Ser du soptunnan? Jag kollade och kollade sen frågade jag igen..vilken soptunna...hahaha...dom sa ju sothöna.

Killarna/gubbarna...hehe..hade träning med Rickard...så här såg det ut!!

Jobbar halvdag imorgon, sen Kullagården på kvällen 17-21

Nu ska jag dricka lite the och käka en äggmacka!

Tjingeling!






#1 - - maria strömsund:

Men hallå !!

Gick du ut 1730 Vi där kompisen Lena ut 1745 jag där gick med Annica.

Annbritt hade vi bestämt träff med men missade dig ha det Maria