Mittiveckandag.

Julia och jag stack till jobbet i morse..hon jobbar på jättebra...min duktiga tjej(jaaa jag vet att jag skryter) men jag är så himla glad för mina 3 barn.

På något sätt känns det som om ju äldre jag blir desto mera känslig och ännu mera kärlek strömmar genom min kropp när jag bara tänker på dem. Det känns som om 100 % kärlek aldrig kommer i topp den blir bara mer och mer hela tiden!
Christopher...nu får du pallra dig hem så jag får kramas lite....saknar dig!

Julia ska iväg till kattvaktsjobbet nu och sen ska hon till sin rillepille....imorgon ska hon inte jobba hos mig men på fredag igen!

När vi åkte in på tunnelbanan i morse så sa julia när jag tog en Metro..Ta en till mig oxå och det brukar hon aldrig säga...sen förstod jag...hon har skickat veckas puss till sin kille...(gulligt)

Efter jobbet solade vi och nu väntar jag på att Taki´s köttgryta ska bli klar:-)

Kolla här: