Sysslolös? Nää ingen fara!!

Tjoflöjt på er!!

Första dagen på vecka avklarad.
Tränade yoga på lunchen och sen gick jag och handlade lunch för hela vecka. (eller rättare sagt 4 dagar)
20 skivor skinka, 2 vanilj/päronkeso, 4 avocado och en ask jordgubbar.
Enkelt, lätt och gott!

Sen raceade jag hem för att hämta upp Jossan & Puzzel för kastrering av kissen.
Dessvärre kissade han i transportburen så nu luktar det XXX i bilen!!

Jossan och jag åkte till Högdalen och kolla i lite affärer och tog en fet pizza till middag, men det var gött!
Köpte två ljusgrejer som man hänger i fönstret..jättefina!

Hämtade upp Puzzel efter 2,5 timme och sen hem.
(en liten sväng vart det till rågsved?!? eller vad det heter för vi såg massor med brandrök komma upp i luften så vi blev nyfikna. Såg ut som en moppe som brunnit!)

Jossan hann inte mer än komma innanför dörren så spydde han och dessutom så spydde Rizla oxå..han är dökänslig för pencillinet och har haft diarer en vecka...! Mycket trevligt i kattlådan må ni tro..URK!

Åkte hem och fixade lite i trädgården, vattnade och satte allt på sin plats, tände oxå upp ljusen!

Nu ska jag ta ett fotbad och måla naglarna om jag orkar.

Tjingeling!!