Operation fönsterputs!

Idag kraschade min hårddisk så jag fick inte så värst mycket gjort på jobbet idag!
Tydligen hade Minna´s oxå kraschat? Berodde på ngn idiotisk server..blää!

Åkte hem och började operation putsa fönster....tog mig fem timmar att göra alla på nedervåningen...en lite nätt summa av 18 fönster på in och utsida plus att man måste ta bort spröjsen på utsidan...mina armar är som gele nu.

Yogade idag iallafall....det var jobbigt men skönt!

Sen har vi en annan grej som pågår här hemma...Zelda går runt och skriker dag som natt..trots att hon får p-piller, har aldrig sett henne göra så som hon gör nu, inte ens utan P-piller.
Någon som känner till detta?

Har vattnat blommor idag oxå och kört tre tvättmaskiner...Taki har spelat golf.

Nu ska jag skjutsa Julia till Lennart!

Tjingeling!